Tuesday, November 16, 2010

Minu koolipäev

Hommikul ei saa ma alguses üles.Kui üles saan siis panen ennast riidesse ja jooksen kohe arvutisse crimet mängima.Hommikusööki ma ei viitsi süüa ,vaid selle asemel ostan endale kooli puhvis saiakese.
Peale seda lähen panen kooliasjad kokku ja hakkan bussijaama poole kõndima.Kui ma bussijaama jõuan pean tattide kisa kannatama hakkama.Kui bussi jõuan küsin kohe sõpradelt mis täna süüa on,mis tund esimene on või mis õppida jäi.Kui kooli jõuan lähen viskan kaltsud boksi ja lähen vaatan kus mu tund hakkab .Siis hakkan koduseid töid tegema .tundide ajal passin ma peamisetl tühja ja ootan millal söögivahetund tuleb.Peale söögivahetundi ootan kuna tunnid läbi saavad.Peale tunde lähen ma tavaliselt jala koju,aga mõnikord ei viitsi minna ja passin bussini sportas.Selline ongi mu täitsa tavaline koolipäev.

1 comment:

  1. Tegelt vinge tekst.Eriti need släangid ,mis teksti see.Järgmine kortki võib selliseid tekste lugeda...)!!

    ReplyDelete